HTML

Web egyről a kettőre

Átlagos irodai számítógép felhasználói ismeretekkel elvállaltam egy melót egy olyan projekten, ahol a legkúlabb webkettes arcok a górék, legalábbis ők ezt hiszik. Persze tudják rólam, hogy mihez értek, így alapvetően szervezési feladataim lesznek, de elhatároztam, hogy megkísérlem a felzárkózást webkettőre. Úgy gondoltam, megörökítem a kínlódásaimat, hátha később tanulságos, ha nem akkor tán vicces lesz.

Friss topikok

Linkblog

És ma végre, a várva-várt URL!

2007.03.27. 00:30 webmasfel

Az URL, az a webcím.
És itt voltaképpen be is fejezhetnénk a dolgot, de az nem volna eléggé bloggeres.
Azt, hogy az URL webcím, bárki megnézheti a magyar Wikipédián. (Egyébként a Uniform Resource Locator rövidítése.)
Viszont: a trendi lenni akarók, mint pl. én egyből az angol Wikipédián nézik meg az ilyesmit, de az nem sokat segít abban, hogy mi az URL. Viszont abban, hogy koktélpartikon (ahova nem járok), beleokoskodjak párbeszédekbe, majd fölényesen nézve elhúzzak egy újabb koktélért, abban igen.
Valaki: Tegnap este beírtam egy URL-t...
Én: Nem URI-t akartál mondani? Ne legyünk már vulgárisak! (Gyorsan húzás el koktélért, mielőtt visszakérdeznek.)

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://web1rola2re.blog.hu/api/trackback/id/tr4051399

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: just click the next site 2018.06.09. 03:28:41

Budapest Cruise Silverline - silverlinebudapestrivercruise

Trackback: in the know 2018.06.08. 08:54:11

Budapest Cruise Silverline - silverlinebudapestrivercruise

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása