HTML

Web egyről a kettőre

Átlagos irodai számítógép felhasználói ismeretekkel elvállaltam egy melót egy olyan projekten, ahol a legkúlabb webkettes arcok a górék, legalábbis ők ezt hiszik. Persze tudják rólam, hogy mihez értek, így alapvetően szervezési feladataim lesznek, de elhatároztam, hogy megkísérlem a felzárkózást webkettőre. Úgy gondoltam, megörökítem a kínlódásaimat, hátha később tanulságos, ha nem akkor tán vicces lesz.

Friss topikok

Linkblog

Kiraboltak, letöltöttem

2007.08.08. 16:55 webmasfel

Nem éppen ma, hanem inkább hat hete Balatonfenyvesen bejöttek éjjel a nyaralóba és elloptak egy csomó mindent, többek között a laptopomat, az iPodomat és a telefonomat. Rohadjanak meg. Egyébként mindezt abból a szobából, ahol a feleségemmel és az egyéves kisfiammal aludtunk.
A cég gyorsan beszerzett egy ugyanolyan laptopot, amit viszont már Vistával szállítottak. Ma úgy érzem, hogy ketten használunk Vistát a világon: Bill Gates és én. A szopásokról majd később beszámolok, most kirakom ide azon szoftverek listáját, amelyek letöltésével az áldozattá válásom első napját töltöttem. Ez jó lesz arra az esetre, ha megint kirabolnak, vagy ha a Vista végleg kinyírja a gépem (esetleg én mind a kettőt):


Thunderbird

Skype

firefox

web developer toolbar

html tidy

open office

norton internet security

delicious

prb editor

tortoise svn

eclipse

edit plus

sql developer

picasa

last fm

flash player

total commander

iwiw gadget

google earth

delicious


 

Ui: Total commander nem fut Vista alatt.


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://web1rola2re.blog.hu/api/trackback/id/tr24135344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hazaffy · http://mondjonle.blog.hu 2007.09.24. 13:13:26

"Total commander nem fut Vista alatt"

LOL
Nem csoda, ha a MS egyre engedékenyebb az XP (új gépes eladása)iránt... (ma olvastam erről egy hírt, csak nem találom...)
süti beállítások módosítása