HTML

Web egyről a kettőre

Átlagos irodai számítógép felhasználói ismeretekkel elvállaltam egy melót egy olyan projekten, ahol a legkúlabb webkettes arcok a górék, legalábbis ők ezt hiszik. Persze tudják rólam, hogy mihez értek, így alapvetően szervezési feladataim lesznek, de elhatároztam, hogy megkísérlem a felzárkózást webkettőre. Úgy gondoltam, megörökítem a kínlódásaimat, hátha később tanulságos, ha nem akkor tán vicces lesz.

Friss topikok

Linkblog

A legfontosabb informatikai szakkifejezés

2007.05.03. 16:15 webmasfel

Először azt hittem, hogy cégspecifikus a dolog, de miután néhány külsőssel is volt doglom, világossá vált, hogy a legfontosabb szakkifejezés nem az olyanok, mint ajax, job, java, css, vsn, url, hanem a felülbaszás. A legtöbb művelet helyettesíthető ezzel a szóval és királynak tűnhetsz vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://web1rola2re.blog.hu/api/trackback/id/tr366815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása