HTML

Web egyről a kettőre

Átlagos irodai számítógép felhasználói ismeretekkel elvállaltam egy melót egy olyan projekten, ahol a legkúlabb webkettes arcok a górék, legalábbis ők ezt hiszik. Persze tudják rólam, hogy mihez értek, így alapvetően szervezési feladataim lesznek, de elhatároztam, hogy megkísérlem a felzárkózást webkettőre. Úgy gondoltam, megörökítem a kínlódásaimat, hátha később tanulságos, ha nem akkor tán vicces lesz.

Friss topikok

Linkblog

A seggedbe vagy semmi!

2014.01.16. 01:18 webmasfel

Régóta nem írtam semmiről, de most de.

Agilis tranzícióban vagyunk, amint az kiderül a webhuszárról. Agilis tranzíció része a PO retro. Ilyenkor megbeszéljük, hogy céges szinten hogyan tudunk javulnai (gy.k. imprúvolni). Ma is hoztunk pár döntést. Innen csak azok olvassák tovább, akik konyítanak az agilitáshoz, pl. én.). 

Hoztunk több fontos döntést ma. Az agilis coachunk, nagytiszteletű https://twitter.com/Bal_A_gile atya a szeánsz végén lendületesen visszaolvasta a döntéseket emlékeztetés képpen. Hogyaszondja: ha egy PO-nak nincs tuti backlogja a kölcsönkért fejlesztő számára, akkor nem kap semmit, lófaszt a seggébe kap.

Mire Vudumen halkan közbeszólt: Most akkor semmit, vagy lófaszt a seggébe kap? 

semmi.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://web1rola2re.blog.hu/api/trackback/id/tr585760642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása